uPatika

uPatika

uPatika

Névváltás és újratervezés a piaci pozíció javításáért

2016

Amivel foglakoztunk
  • Arculat tervezés
  • Ikontervezés
  • Illusztráció
  • Koncepció készítés
  • Konzultáció és felmérés
  • Prototípus készítés
  • Tartalom stratégia
  • Webdesign
  • Kutatás
  • Front-End fejlesztés
  • Back-End fejlesztés
Weboldal
www.upatika.hu

uPatika

Névváltás és újratervezés a piaci pozíció javításáért

Az ügyfél

Az uPatika.hu Uriage és Apivita prémium kozmetikumok forgalmazására specializálódott. Az Uriage egy innovatív francia márka, amely már több mint 20 éve vezető szerepet tölt be a bőrgyógyászati kutatásokban, és 2013-ban került be a magyar piacra, ahol gyorsan népszerűvé vált. Az Apivita egy természetes összetevőket tartalmazó kozmetikai termékcsalád, amely 85-100%-ban természetes alapanyagokat használ. A görög gyógyszerészházaspár által alapított márka 2018-ban mutatkozott be Magyarországon, és azóta a natúrkozmetikumokat kedvelők körében szerzett jelentős rajongótábort.

A feladat

Az uPatika.hu tulajdonosa a márka névváltása és szintlépése érdekében keresett meg minket, hogy emeljük magasabb szintre a szolgáltatást, és a webáruház újragondolásával erősítsük a piaci pozícióját. A névváltás miatt egy teljesen új arculat kidolgozása is szükséges volt, valamint a webáruház háttérrendszerének integrálnia kellett a Novodata gyógyszertári nyilvántartó rendszert a zökkenőmentes működés érdekében.

Megoldásunk

Az alapos kutatás és felmérés során feltártuk azokat a szűk keresztmetszeteket, amelyek vásárlói lemorzsolódást okoztak. A webáruház újratervezésével optimalizáltuk a felhasználói élményt, ami növelte a vásárlói elköteleződést és bizalmat. Az áruház egyik kiemelkedő funkciója a speciális kereső, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók bőrproblémák alapján, vagy bőrtípus szerint találjanak termékeket.

A Novodata gyógyszertári szoftverrel való integráció mellett, a komplex akciók automatizált kezelése is kihívást jelentett, amit sikeresen megoldottunk. A projekt során folyamatosan figyeltük a felhasználói visszajelzéseket, és több finomítást is végeztünk a felépítésen és a működésen. Az Apivita márka bevezetésekor további átalakításokat hajtottunk végre a weboldalon, hogy az még jobban megfeleljen a vásárlói igényeknek.

Eredmény

Az átalakítás eredményeként az uPatika.hu eladásai dinamikus növekedést mutattak. Már az indulás utáni évben az ország vezető webshopjává vált az Uriage termékek értékesítésében, és a webáruház hosszú távú fejlődési pályára állt.

uPatika
uPatika
uPatika
uPatika
uPatika

Mindenre van megoldásuk. Rugalmasak. Nem tudtam olyat kérni, amit ne tudtak volna teljesíteni.

Várnagyi Gergely uPatika

Itt az idő belevágni valami nagyszerűbe!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kérj árajánlatot még ma, és indulj el a sikeres megvalósítás útján!

Árajánlatkérés
info@voov.hu +36-20/33-94-922 9400 Sopron, Bem utca 3., Magyarország